واکنش وزير راه به سقوط هواپيما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
واکنش وزير راه به سقوط هواپيما
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
وزير راه و ترابري پس از حادثه سقوط هواپيماي بوئينگ 727در اروميه گفت: هنوز هم آمار سوانح هوايي ايران نسبت به متوسط حوادث هوايي جهان پايين است.

به گزارش مهر حميد بهبهاني که به دنبال حادثه سقوط هواپيماي بوئينگ 7127به همراه هيأتي خود را به اروميه رسانده است، افزود: اين دومين حادثه با اين وسعت طي 5/2سال گذشته در کشور است که آمار بالايي محسوب نمي شود.

وي تاکيد کرد: برخلاف برخي جوسازي ها هنوز هم امنيت پروازي در ناوگان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران بالاست.

وزير راه در عين حال تاکيد کرد: دولت براي ارتقاي امنيت پروازي و نيز افزايش کيفيت ناوگان خطوط هوايي ايران برنامه ويژه اي اتخاذ کرده و به زودي به اجرا در خواهد آورد.

بهبهاني با اشاره به حوادث مشابه در ساير نقاط جهان گفت: بروز اينگونه حوادث در خطوط هوايي امري طبيعي است گرچه تلاش تمام مسئولان اين است که امکان وقوع چنين حوادث ناگواري به حداقل برسد.

بهبهاني با بيان اينکه دليل اصلي سقوط هواپيماي بوئينگ 727شرايط بد جوي و نامناسب بودن ديد خلبان بوده است افزود: اين سقوط به هيچ عنوان ناشي از نقص فني هواپيما نبوده است.

يک فروند بويينگ 727يکشنبه در مسير تهران - اروميه در نزديکي فرودگاه اروميه سقوط کرد که در اين سانحه تاکنون 72 نفر جان خود را از دست داده و 27 نفر نيز زخمي شده اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: